SLUT: Barcelona sikrede sejren til sidst - Ekstra Bladet
Følg live sport online - Stream sport på nettet - Viaplay
dk/nyhed/unibet-fanfortaellinger-hvem-er-paa-dit-fck-droemmehold #fcklive Mamoudou Karamoko kommer desværre ikke til at indgå i holdets træning i de kommende uger på grund af eftervirkninger af covid-19 👇🏼 #fcklive https://www. dk/nyhed/karamoko-ude-af-traeningen-de-kommende-uger Fik du set den store fodtennis-finale med saksesparkskongen Peter Ankersen i hopla? #fcklive https://www. dk/nyhed/se-den-store-fodtennis-finale-hakon-khocho-mukairu-vs-roony-vavro-ankersen Det er lige på og hårdt! Løvernes første testkamp i pre-season er samtidig Leverkusens sidste, før de søndagen efter indleder forårssæsonen ude mod Gladbach.
Efter sejr over Ludogorets agerede hollandske Ajax stopklods i ottendedelsfinalen med samlet sejr på 3-2. * 2015/16: Et af de dårligste resultater i klubbens europæiske historie i dette årtusind. FCK røg ud af Europa League-kvalifikationen i tredje runde til FK Jablonec fra Tjekkiet og missede derfor gruppespillet. * 2014/15: FCK røg ud af Champions League-kvalifikationen. Denne gang til tyske Bayer Leverkusen med samlet 2-7. Holdet gled over i Europa League-gruppespillet, men sluttede skuffende firer i gruppen efter kun en enkelt sejr. * 2013/14: FCK kom i denne sæson direkte i Champions League-gruppespillet som dansk mester. Her mødte man Real Madrid, Juventus og Galatasaray. Trods en sejr over sidstnævnte, endte danskerne sidst i gruppen.
Undersøgelserne har ikke ført til nogen sag. Fredag vendte han tilbage til Tyskland og indrømmede for første gang efter en serie af nægtelser, at han har taget stoffer. "En tabloidavis ville skrive: "Jeg løj. " Jeg har lavet en fejl. Det vil jeg ikke løbe fra, " sagde Daum, der har "taget stoffer for sidste gang". "Vi ser, hvad der sker. Jeg står ved mit ord. "Daum forventede at blive i Tyskland, som han ankom til torsdag. Han ville først påbegynde sin trænergerning i næste sæson, og det ville formentlig blive uden for hjemlandets grænser.
"Christoph Daum blev i efteråret i forbindelse med sit kommende job som landstræner for Tyskland beskyldt for at være stofmisbruger. Han tog frivilligt en hårtest for at aflive rygterne. Den viste sig at være positiv med spor af kokain. "Det var en fejl", sagde han spøgefuldt om sin frivillige og forgæves test, der skulle rense ham. Leverkusen fyrede ham, og hårdt presset af medier og offentlighed flygtede han til Florida uden et ord. De tyske myndigheder ransagede Daums hjem og kontor, fordi man nu mistænkte den kendte fodboldtræner for at være del af en større narkoring.
Daum: Jeg tog kokain | BT Sport
Absurd rygte: Topklubber i Premier League jagter Jeppe Kjær
rundePremier Leaguese igen14. 553t. Brighton - LiverpoolFodbold20. runde | StudiePremier Leaguese igen14. 35mWolverhampton - West HamFodbold20. 35mEverton - SouthamptonFodbold20. 35mReading - QPRFodbold27. rundeChampionship17se igen17. 002t. 45mBrentford - BournemouthFodbold20. runde | StudiePremier Leaguese igen17. 5mCeltic - KilmarnockFodboldSemifinaleViaplay Cup19se igen19. 35mAjax - TwenteFodbold16.
Efter en flot FCK-indsats endte kampen med et nederlag på 0-1 efter forlænget spilletid. * 2018/19: FCK klarede sig gennem kvalifikationen, som blev afsluttet med et drama mod Atalanta. Efter 0-0 i begge kampe vandt FCK 4-3 i straffesparkskonkurrence. I Europa League-gruppespillet vandt holdet kun én kamp og endte sidst i gruppen. * 2017/18: Qarabag fra Aserbajdsjan stoppede FCK i Champions League-kvalifikationen. I Europa League-gruppespillet gik københavnerne videre som toer, hvorefter FCK mødte Atlético Madrid i første knockrunde. Her vandt spanierne samlet 5-1. * 2016/17: Seneste sæson, hvor FCK kvalificerede sig til Champions League-gruppespillet. I gruppe med Leicester, FC Porto og Club Brugge blev danskerne nummer tre og kom over i Europa Leagues knockoutfase.
FCK-nyheder (LIVE) - Nyhedsoverblik om FC KøbenhavnSøndag gælder det årets første træningskamp ude mod Bayer Leverkusen, som du kan se LIVE på http://FCK. DK fra kl. 13. 00. Og Rasmus Falk glæder til en anderledes træningskamp end normalt på denne årstid #fcklive #sldk 👇🏼 https://www. fck. dk/nyhed/falk-en-god-test-i-tyskland-os 𝐇𝐯𝐞𝐦 𝐞𝐫 𝐩å 𝐝𝐢𝐭 𝐅𝐂𝐊-𝐝𝐫ø𝐦𝐦𝐞𝐡𝐨𝐥𝐝? ⚽💭 Unibet Fanfortællinger er tilbage, og nu har du muligheden for at sætte dit all-time drømmehold. Læs mere og deltag her:https://www.
FCK-nyheder (LIVE) - Nyhedsoverblik om FC København
Daum: Jeg tog kokainHov, giv os lov at afspille artiklen. Den er klar, når du har klikket 'Tillad alle' Den tidligere Bayer Leverkusentræner Christoph Daum indrømmede fredag, at han har taget kokain. Foran en skov af mikrofoner og aggressive spørgere i Köln var det efter 83 dage i eksil i Florida tid til indrømmelser og undskyldninger. "Jeg indrømmer her åbent, at jeg har været i kontakt med stoffer, " sagde Daum, der dog understregede, at han ikke i den seneste tid har taget stoffer og at han ikke var afhængig. "Jeg tog af og til kokain i private sammenhænge. Det er historie for mig nu. Der er hverken tale om afhængighed eller sygdom, " sagde den 47-årige tysker på pressemødet, som varede mere end en halv time, og som blev sendt direkte på fire landsdækkende tv-stationer. Brugen af kokain blev indledt i forbindelse med en alvorlig hofteskade, forklarede han. "Jeg tager det fulde ansvar og skylden for det, som er sket.
FAKTA: FCK's seneste ti sæsoner i EuropaForsiden - avisendanmark. dk Sundhed For mange er historien om de særlige pladser en politisk skandale: For Heidi er de fundamentet for resten af hendes liv Lejlighedens kaos var symbol på Brians elendighed: Men så kom Regitze, Helle og Tina Erhverv Flere netbanker lagt ned af cyberangreb Krimi For abonnenter Eriks kone forsøgte at slå ham ihjel med jordbærgrød - nu venter han på hendes løsladelse: - Jeg kasserer ikke en, som er syg Mest læste Mand blev fundet bundet i pigernes omklædningsrum: Nu har sagen taget en uventet drejning 12 års fængsel til 26-årig for drabet på Frank: - Undskyld, det er kun et fattigt ord, men undskyld Kendt radiovært ærgrer sig – taber stort på sin nye Tesla: 'Det er faktisk ikke sjovt' Danmark Nu går familiens historie tabt: - Som forælder føler jeg mig umyndiggjort og ydmyget Nu måber alle over Tesla: Historisk stort prisdyk overrasker og er elendigt nyt for nye elbilsejere Græsset er forurenet - men landmand maner til ro: - Lad os nu ikke male fanden på væggen Har ændret planer: Prins Joachim deltager alligevel i ekskong Konstantins begravelse Udland Minister besøgte bombet ukrainsk havneby: - Det har gjort enormt indtryk De første mink er tilbage i Danmark: Ordfører kalder genstarten af minkerhvervet 'absurd' Få detaljerne om den sidste afsked med Lise Nørgaard Familie, venner og offentligheden tog afsked med Lise Nørgaard: Se billederne her Biskop forlader Socialdemokratiet efter 40 års medlemskab: - Det næste kan jo blive, at julen skal fjernes Omfattende nedbrud på netværk gav problemer for mobilkunder Fast taxachauffør er med til at bære kisten: Lise Nørgaard har selv planlagt sin afskedsdag Sport Fifa åbner disciplinærsag mod Argentina efter VM-finale Patient blev hentet i ambulance, men akutafdelingen var fyldt: Ny undersøgelse viser den skinbarlige sandhed om hospitalerne DMI advarer: Her rammer stormvejret Flere stjæler i supermarkedet: Butikker gemmer kaffen væk, og købmænd beder om politisk hjælp En særlig forurening trækker overskrifter i alle medier: Men her er en god nyhed - og den er fundet i krondyr Coronafølger 'åd' noget af Lises hjerne Holder børnehaverne åbent? Og stiger min løn? : Disse konsekvenser får afskaffelsen af store bededag Store bededag er færdig: Regering vil sløjfe helligdag og kompensere med løn Gul fagforening går imod regeringen: Gør store bededag til fridag for 400 ansatte Regeringen vil fjerne store bededag: Nu svarer den ansvarlige minister på kritikken Liberal Alliance har alternativ til afskaffelse af store bededag: - Luk RUC og find nogle penge dér Skødeløshed var skyld i massedød under halloween i Seoul 26-årig tilstod medvirken til drab på Frank og fik 12 års fængsel: Anklager mener, at tilståelse kan få betydning for de øvrige i sagen Læger på akutmodtagelse slår alarm: - Vi har haft en patient, der formentlig døde, fordi vedkommende måtte vente Lise Nørgaard-manuskript på auktion: Bud slår rekord Har du læst? Kultur Lisa Marie Presley er død i en alder af 54 år I aftes fortalte Gitte hele Danmark, at hun ikke har kunnet sælge sit hus: Sådan er det gået efter 'I hus til halsen' Her er en tredjedel af de nyansatte fyldt 60 år: - Jeg blev tidligere valgt fra, fordi jeg var for gammel, og det gjorde mig så gal Knusende dom over MitID: Alarmerende og 'ikke godt nok' – vi har sovet i timen Kvinde med barn svinede 16-årig til over halvanden kr.
Livestream: Bayer 04 Leverkusen - F. C. København | F. KøbenhavnF. København Det officielle website Primær navigation Billet & kort Sæsonkort 22/23 Abonnementer Billetter Billet-abonnement Køb billet & kort Kundeservice FCK Away Udefans Holdet Førsteholdet Reserveholdet Fodboldafdelingen Talentafdelingen Nummer 10 Kalender Kampe Kommende kampe Kampe 2022/2023 3F Superligatabel Kamparkiv Partner Hospitality Eksponering Kampagne De Blå og Hvide Sider Netværk FCK PROFIL Shop Nye produkter FCKFANSHOP. DK Mere Klubsamarbejde Familietribunen Fans FCK Historie FCK Media Om FCK Parken Nyhedsarkiv Strategi | Vi er København English Like os på Facebook Snap os - fc_kobenhavn Følg os på Instagram Abonnér på YouTube Følg os på Twitter Tilmeld til nyhedsbrev Søg Og Sort by Rækkefølge Tryk på Enter for at søge eller ESC for at lukke 13/01 2023 21:30 Du kan se træningskampen mellem F.
Bayer 04 Leverkusen - FC København live resultater, H2H og
Følg live sport online - Stream sport på nettet11se igen11. 304t. Man United - Man CityFodbold20. runde | Manchester derby | StudioPremier League12se igen12. 252t. 20mRotherham - BlackburnFodbold27. rundeChampionshipse igenUHD12. 35mMan United - Man CityFodbold20. rundePremier League13se igen13. 35mFiorentina - RomaFodbold13. rundeSerie A Femminile14se igen14. 552t. 35mNottingham Forest - LeicesterFodbold20.
FAKTA: FCK's seneste ti sæsoner i Europa | avisendanmark.dk